هدایای شرکتی؛ یه راه ساده برای موندن تو ذهن مشتری!

 


متن مقاله:

تا حالا شده یه بسته‌ی شیک از یه شرکت بگیری و همون لحظه حس خوبی بهت دست بده؟ حالا فکر کن اون شرکت کیه؟ بله، همونه که الان رفتی گوگلش کنی! این دقیقاً همون کاریه که هدیه شرکتی می‌تونه بکنه؛ یه تیر که چند تا نشون رو با هم میزنه!

1. ایجاد حس خوب و رابطه‌ی انسانی

مردم عاشق هدیه گرفتنن! فرقی نداره یه ماگ ساده باشه یا یه ست اداری خوشگل. وقتی شما به مشتری یا همکار هدیه می‌دین، یه حس خوب براش می‌سازین که خیلی بیشتر از یه تبلیغ خشک و خالی تو ذهن می‌مونه.

2. افزایش وفاداری مشتری

یه هدیه هوشمندانه می‌تونه کاری کنه که مشتری شما حس کنه براش ارزش قائل شدین. این حس باعث می‌شه دفعه‌ی بعد که دنبال یه خدمات یا محصول می‌گرده، اول از همه سراغ شما بیاد.

3. برندینگ نامحسوس اما قدرتمند

اگه هدیه‌تون یه چیزی باشه که طرف روزانه ازش استفاده کنه (مثلاً یه خودکار، تقویم رومیزی، ماگ، یا پاوربانک)، اسم و لوگوی برند شما جلوی چشمشه، بی‌اینکه حس کنه داره تبلیغ می‌بینه.

4. متمایز شدن از رقبا

بیشتر شرکت‌ها فقط تبلیغات می‌کنن، اما شرکتی که هدیه می‌ده یه قدم جلوتره. مخصوصاً اگه خلاقیت داشته باشه تو انتخاب هدیه‌اش، حسابی تو چشم میاد.

5. توسعه روابط کاری

توی روابط B2B یا حتی با کارمندان، یه هدیه‌ی مناسب می‌تونه یه جور تشکر رسمی و گرم باشه که باعث می‌شه رابطه‌ی کاری قوی‌تر و صمیمی‌تر بشه.



منبع: https://mojrian.net/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.